27 September 2012

Morsning!
Är helt slutkörd efter en upptagen dag.
Gick upp tidigt för att duscha, sen iväg och jobba några timmar.
Åkte iväg med Amanda och Novalie till Värnamo, gick till optikern. Blev några tusenlappar fattigare men nu är jag helnöjd med mina glasögon.. Tog två par denna gången + linser, så ja det blev dyrt. Men klart värt pengarna, eftersom jag måste ha mina glasögon måste jag ju trivas i dom till 100 procent.
Hade även fått lite sämre syn sen sist, han sa att det var åldern... Haha
 
Kom precis hem, i och med att det blev sent hos optikern så stannade vi i Värnamo en stund.
Det var ju tjejkväll och (nästan) allt var öppet till 21. Men vi tröttnade på alla damer runt 19 så vi åkte upp till Mc Donalds och käkade.
Mycket bra dag, med skratt, kaffemys och nya brillor!
 
Nu ska jag krypa ner hos min lover.

HAJ!
 
.maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0