24 September 2012

Hallåja!
Hoppas allt är bra med er! Det är det med mig i alla fall!
 
Har jobbat, fick göra lite nya uppgifter idag så dagen gick hyfsat snabb och det är ju alltid skönt.
Sen har vi städat lägenheten och lite senare kom Amanda, Sagge och bebis Novalie! Alltid lika underbart sällskap från den familjen.
Vi åt completos, vilket innebär korv med bröd a la chilenare! Med advokado, tomater och majonäs! MUMS!
 
Nu sitter vi här i soffan och chillidillar. Carlos spelar på min telefon och jag kolla på Top Model, kul!
 
Har egentligen inte mycket mer att skriva, så vi hörs i morgon!
 
(Hittade lite bilder på min gamla vovve, saknar honom!)
,maria

Kommentarer
Postat av: nandi

Neville! <3

2012-09-24 @ 23:52:50
Postat av: Emil

Saknar han med!!!!!!!!

2012-09-25 @ 06:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0