8 Oktober 2012

Hej Hej
Nu var det ett litet tag sen, det händer inte så mycket i mitt liv som jag vill skriva om..
Helgen flöt på bra.
Vi var tvugna att stooooorhandla, i och med att Carlo hade glömt stänga frysen i veckan.
Sen i lördags morgon åkte vi ut till Hestraviken och åt mysfrukost. ÄLSKAR mycket frukost, så man kan välja och vraka, nybakat bröd, olika juice massa grönsaker och aah sååå mycket gott.
Senare åkte jag och Johanna med Petra till Lager 157 . Köpte t-shirts till min man och en super fin halsduk till mig själv. bla
Efter det var det dags för match, Gnosjö If klarade sig i elit 4 vilket var roligt, men usch vad kallt det var.
Nu börjar det verkligen bli vinter, sakta(?) men säkert...'
På kvällen hade C födelsedagsfest/lagfest.
Jag drack inte, så det var intressant med alla som blev fulla.
Ibland kan jag inte förstå att man utsätter sig själv för att må dåligt? Varför dricker man alkohol egentligen?
Äsch, struntsamma.
 
Söndag agerade jag städtant medans C forfarande var full, typ. Haha
Sen masserade jag. Pappa och Emil kom förbi och senare på kvällen åkte vi en sväng till Götarp och Eddie.
 
Nu har jobb veckan börjat igen, kul! Jobbar fortfarande 14.00-23.30 vilket gör att jag inte har något roligt liv på veckorna. Men sen är jag ju ledig på fredagar, så helgen blir längre :D
 
Nu säger jag God Natt
 
.maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0