30 September 2012

Tju!
Helgen har varit fullspäckad. NU sitter jag ner och vilar, har inte gjort det på hela helgen.. typ
Fredag:
Var i Jönköping och handlade lite nytt till sovrummet. Nya sängkläder och sängfötter. Sen shoppade jag lite kläder och ett par suuuuper läckra skor. Älskar dom, har redan pussat på dom flera gånger. Bra köp känner jag! Sen fixade jag en födelsedagspresent till min fina Carlos. Han fyller nästa måndag.
Jag var extremt täppt i näsan, kunde inte känna någon lukt eller smak, vilket gjorde mig ledsen. Älskar latte med hazelnöt, så jag köpte en.. Men den smakade INGENTING. Skulle även in och lukta på parfymer, trodde jag, men nää kände INGENTING. När vi åt kände jag INGENTING... Fy att inte kunna känna smak eller lukt. Jag blev lite frustrerad, men det har gått över..
 
Lördag:
Upp tidigt för att maten till lagfesten skulle levereras hem till mig, 11-11.30. Tänkte jag skulle städa lite med, och eftersom jag inte kom i säng förrens runt 2.00 så var jag trött vid 10.
Men maten kom ca 12.15 så jag kunde ha sovit i 45 min till!!! Damn
Sen var det dags för sista serie matchen, vi klarade oss och nästa år blir det division 3 för oss.
Eller division 5 försvinner, så 5:an blir 4:an och 4:an blir 3:an. Så ja, nästa år spelar Hillerstorp i 3:an. Woop
Efter matchen var det lagfest, med riktigt god mat och fina lagkamrater. Dom flesta drog ut på mera dans och party, men jag åkte hem och åkte en sväng till Jimmy.. Men åkte därifrån redan efter en timma, var väldigt trött...
Sen kröp jag ner jämte min lover och somnade skönt.
 
Söndag:
Upp tidigt igen, kl 9.00 för att åka med Anna och Sandra en sväng (igen) till Jönköping, Denna gång för att shoppa lite mer, och byta Carlos present. Och dricka kaffe som smakade UNDERBART. Och lukta på goda parfymer..
Sen var det hudvårdsparty från Mary-Kay direkt när jag kom hem.. Sminkade mig, blev ju fin ju. Haha, jesus..
Mamma, Pia och Erica var här och jag hade en mysig stund. Efter det färgade jag Erres (erica) hår, och sen städade jag lite mer.
Strök (????) våra nya sängkläder och slängde på dom på sängen..
Carlos kom hem vid 21 tiden och då åkte vi till hans jobb för att fixa lite grejer till sängen.
Nu är allt klart i sovrummet, vi ha hållt på att skruva och dona hela kvällen. Men äntligen är det klart! Blev super fint, och sängkläderna är jätte sköna efter strykningen :)
 
Nu ska jag slänga mig i sängen och sova fööööör länge i morgon. Börjar inte förrens kl !4, så kan sova till 13.....
 
God natt!
.maria
 
(bilder kommer imorgon, eller ngt)

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack för igår! Det var trevligt :)

2012-10-01 @ 13:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0