26 September 2012

Tjabba
Funderar på hur jag ska inleda inlägget, men kommer inte på något bra.
Man kan inleda "Hoppas allt är bra med er" eller "Hur mår ni?" eller något liknande, men ni svarar ju inte ändå så det kan ju kvitta.
 
Dagen har gått jätte fort!
Jobb, jobb, jobb hela dagen lång... Men tiden har bara sprungit förbi! Nu är det bara två halvdagar kvar, sen är det helg. IGEN. Jesus
 
Carlos tvingade mig att äta fisk idag, usch. Gillar verkligen inte fisk, men eftersom jag har så dåligt minne så tycker Calle att jag ska äta mer fisk, så jag ska verkligen försöka äta det en gång i veckan. Hoppas jag kan tänka bättre sen med då. Och blir smartare och smartare, sen helt plötsligt är jag välutbildad med en kanon lön och så kan jag köpa en kock som kan laga GOD fisk till mig, så god att den inte ens smakar fisk.
Eller så käkar jag bara Omega3 tillskott helt enkelt, så slipper jag ju kocken.. Hehe
 
Idag har jag känt mig lycklig över livet.
Jag hoppas verkligen ni har haft en lika bra dag som jag!
 
Hörs i morgon pluttisar.
.maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0