25 September 2012

God kväll!
Ska egentligen sova, men är inte speciellt trött..
Gillar inte när man är trött hela dagen och tidigt på kvällen, men när man väl ska sova så är man inte alls så trött som man trodde. Fast kanske jag är trött ändå, eller ah vet helt enkelt inte..
 
Idag har jag jobbat, har ont i nacken nu. Usch vilket slav jobb jag har gjort idag!
Men sen när jag kollade kontot så var det helt plötsligt värt det.. hihi! Alltid lika lyftande känsla när man har fått lön. Pengar som jag har längtat efter och som vi verkligen behöver! ÅH så skönt!
 
Har även hunnit med att träna (mellan alla shopping tankar) och varit hos Calus mamma och ätit kvällsmat.
Imorgon blir det lugnt, viiiila! Gött göttigöttgött.
 
Neh, nu ska jag kolla på Hollywood fruarna och kanske sova!
 
Adios mina vännör
.maria
I tunisien 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0